Enhedslisten Mariagerfjord

– en afdeling med hjerte & mod

Enhedslisten Mariagerfjord er en lille afdeling i et stort parti. Vi er 31  medlemmer (september, 2021) og en bestyrelse på 5 mennesker: Malene Ingwersen, Per Værum Mikkelsen, Egon Christensen, Janne Toft-Lind og Karen Reiths. Bestyrelsen er valgt af generalforsamlingen.

I 2021 skal vi bruge mange af vores kræfter på at stille op til kommunalvalget i november. Vi deltager i forskellige arrangementer rundt om i kommunen og vi arbejder med og udbreder viden om vores kommunale mærkesager.

Vi kan sagtens være flere. Der er plads i Enhedslisten Mariagerfjord til alle, der er enige i Enhedslistens politik. Du kan være alt fra temmelig passiv til meget aktiv, og du vælger selv, hvilke arrangementer, møder og aktioner, du vil deltage i.  Vi er lige pt godt dækket ind med kandidater til kommunalvalget og vores kandidat til folketinget er genvalgt. Men alle er velkomne til bestyrelsesmøderne og i forbindelse med KV21 er der også brug for hjælp og opbakning – ligefra at komme med gode kommentarer på Facebook eller til læserbreve, til at putte foldere i postkasser.

Er du interesseret i at høre mere om Enhedslisten i Mariagerfjord eller på landsplan? Så kontakt afdelingens kontaktperson, Per Værum Mikkelsen (Se kontaktinformationerne her) og få en uforpligtende snak om Enhedslisten og vores arbejde.